وبلاگ چیتا وب


blog post
در عصر دیجیتال امروز، محدوده جلب توجه کاربر تقریبا در حد یک میکرو ثانیه است، اگر صفحات هدف تان را با توصیفات متنوع و محتوای زیاد پوشش دهید قطعا نقطه اشتباهی را هدف گرفته اید، متن و تصاویر باید متعادل و تاثیر گذار باشند و به هدف شما اشاره کنند...

کاربر عزیز به دلیل عنوان شدن عبارت conversion در نسخه اصلی این مقاله، لازم است قبل از خواندن مقاله در مورد این عبارت توضیحاتی دهیم .
conversion marketing در تجارت الکترونیک یک عمل بازاریابی با هدف افزایش تبدیل ها است، یعنی فرآیند تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان. روند بهبود نرخ تبدیل، بهینه سازی نرخ تبدیل نامیده می شود. سایت های مختلف ممکن است conversion را به شیوه های متفاوتی انجام دهند .
بعنوان مثال، اگر مشتری سبد خرید آنلاین را رها کرد و از خرید منصرف شد، شرکت می تواند جهت تبدیل بازدید کننده به یک مشتری، یک پیشنهاد ویژه به او ارائه دهد، مثلا حمل و نقل رایگان یا یک اینکه سعی می کند توجه بازدید کننده ای که سبد خرید را رها کرده است از طریق یک روش تعامل مانند چت متقابل جلب کند، و به او در فرآیند خرید کمک کند.

دلیل اینکه تبلیغات صفحه هدف (landing page) شما جواب نمی دهد چیست و چگونه این مشکل را رفع کنیم؟

اگر فقط 24 ساعت برای ساختن یک کسب و کار زمان نیاز داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم از یک landing page شروع کنید.
Landing page یا صفحه هدف به شما این امکان را می دهد تا خلاصه کوچکی از محصولات یا خدماتتان را ارائه دهید که شامل call to action (بیشتر بخوانید،دانلود می کنم و ...) و ارائه یک فرم مختصر جهت حرکت دادن بازدید کنندگان از طریق کانال بازاریابی می شود.
تمرکز اولیه بر روی صفحات هدف، در واقع نتیجه گرفتن از بازاریابی تبدیلی است. اما معنی جواب نگرفتن از تبلیغات چیست؟ چگونه می توانید دستگاه تبدیل اولیه خود را به بالاترین حد کیفیت برسانید و نتیجه مثبتی بگیرید؟
صفحات هدف یک بخش اساسی و غیر قابل انکار از استراتژی موفق بازاریابی درونی هستند.

  1. متن بیش از اندازه و گرافیک کم
  2. در عصر دیجیتال امروز، محدوده جلب توجه کاربر تقریبا در حد یک میکرو ثانیه است، اگر صفحات هدف تان را با توصیفات متنوع و محتوای زیاد پوشش دهید قطعا نقطه اشتباهی را هدف گرفته اید، متن و تصاویر باید متعادل و تاثیر گذار باشند و به هدف شما اشاره کنند.

  3. صفحات هدف، فرآیند هدف گیری را به خوبی انجام نمی دهند
  4. اگر فقط یک صفحه هدف داشته باشید، قطعا فرصت ها را از دست خواهید داد. صفحات هدف خود را برای مخاطبان خاصی هدف قرار دهید، شما باید بازدید کنندگان را برای رسیدن به هدفتان درگیر کنید و نیازشان به محصولات و خدماتتان را، تحریک کنید. پس شما به صفحات هدف بیشتری نیاز دارید.
    برای افزایش نرخ تبدیل صفحات هدف متنوعی ایجاد کنید، همچنین می توانید این صفحات را به زبان های مختلف طراحی کنید.

  5. محتوای صفحات جهت اشتراک گذاری در صفحات دیگر مناسب نیستند
  6. اگر بازدید کنندگان واقعا به شرکت و محصولات شما علاقه مند باشند و همچنین اگر صفحات هدف را به درستی مورد هدف قرار داده باشید، آن ها به احتمال زیاد محتوای سایت را با دیگران به اشتراک می گذارند. اگر گزینه ای برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ندارید قطعا یک فرصت با ارزش، جهت انتشار و رواج محصولاتتان را از دست داده اید. این شانس را جهت افزایش نرخ تبدیل از دست ندهید.

  7. فرم های نامناسب موجب شکست خواهند شد
  8. فرم ها در صفحات هدف فاکتور های پر اهمیتی محسوب می شوند، آن ها را باید به صورت صحیح طراحی کنید. اگر فرم ها خیلی کوتاه باشند ممکن است اطلاعات مهمی را از دست بدهید و اگر خیلی طولانی باشند کاربران خسته می شوند و فرآیند تکمیل اطلاعات را متوقف خواهند کرد.
    از آنجایی که فرم ها بخش مهمی از فرآیند تبدیل هستند به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت نکاتی جهت ایجاد فرم های موثر اینجا را کلیلک کنید.
    این نکات را برای ساختن صفحات هدف عالی و ایجاد نیروگاه تبدیل رعایت کنید، سپس بازدید کنندگان را به این کانال های بازاریابی راهنمایی کنید.

اگر پس از خواندن این مطالب تصمیم گرفته اید نتیجه بهتری از صفحات هدف خود بگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید. چیتا وب در خدمت شما کاربر عزیز است.

منبع:

www.dotlogics.com

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با این پست:

about author

محدثه قاسمی

فارغ التحصیل مهندسی صنایع، مترجم و متخصص در زمینه تجارت الکترونیک و بازاریابی نوین

دیدگاه ها

دیدگاهی بگذارید: